fOr yOu


 
الرئيسيةاليوميةبحـثالأعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 اعرف شخصيتك من نوع الشاكليت التي تحبها...

اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
AL.SH
عضو مشرفة الأقسام
عضو مشرفة الأقسام
avatar

هوايتي :
بشتغل: :
المزاج :
البلد : مصر
الأوسمة : الوسام
الجنس : انثى

عدد المساهمات : 1698
تاريخ التسجيل : 17/09/2009
العمر : 23

مُساهمةموضوع: اعرف شخصيتك من نوع الشاكليت التي تحبها...   الإثنين مايو 31, 2010 2:25 am

سلام عليكم يا جماعة .... عاملين ايه...

بمناسبة بقي اعياد الميلاد اللي نازلة علي الميزانية بتاعتي اليومين دول،،،قلت لازم اعمل موضوع عن الشاكليتس...

يلا يا جماعة اختاروا نوع شوكلاتة الي انتوا بتحبوها بسرعة...انا عامة كل انواع الشاكليت بحبها...ههههههههه

(1)كت كات




(2)توكس


(3)سنكرز


(4)فليك



(6)جالكسي


(7)مارس



8)كندر


9)اولكر

_______________

خلاص اخترتوا....

يلا بينا...


(1)كت كات....................خفيف دم

(2)توكس......................رايق

(3)سنكرز..................... واثق

(4)فليك.......................لصقه

(6)جالكسي .........................ذوق

(7)مارس ..........................ثقيل الدم...خخخخخخخ

(8) بونتي.......................محترم

(9)كندر...................راقي

(10)اولكر.................. مالك شخصيه


يلا...النتيجة بتاعتكوا طلعت ايه؟؟؟




شيء رآئع أن يكون حضورنآ دآئماً مَصدراً للإبتهآج ،
و شيء رآئع أن يشعر آلنآس أن آلحيآة تكون جميلة ؛
حين يكُونون بـ قُربنآ ..♥️

فمـآ أعظمـ أن تكون غـآئبآ حـآضر ،
عـلي أن تكـون حـآضرآ غـآئب ؛!






♥ U all :)
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.quranflash.com/quranflash.html
Yousif
مشرف كافيه المنتدي
مشرف كافيه المنتدي
avatar

هوايتي :
بشتغل: :
المزاج :
البلد : مصر
الأوسمة : الوسام
الجنس : ذكر

عدد المساهمات : 1676
تاريخ التسجيل : 29/01/2010
العمر : 22

مُساهمةموضوع: رد: اعرف شخصيتك من نوع الشاكليت التي تحبها...   الإثنين مايو 31, 2010 2:42 am

كت كات طبعاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا


بدون فصال انا لما بسافر الكويت بفطر و بتغدي و بتعشي كت كات ههههههههههههههه

مشكوره علي الموضوع الهايل ده
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
AL.SH
عضو مشرفة الأقسام
عضو مشرفة الأقسام
avatar

هوايتي :
بشتغل: :
المزاج :
البلد : مصر
الأوسمة : الوسام
الجنس : انثى

عدد المساهمات : 1698
تاريخ التسجيل : 17/09/2009
العمر : 23

مُساهمةموضوع: رد: اعرف شخصيتك من نوع الشاكليت التي تحبها...   الإثنين مايو 31, 2010 2:45 am

والله انا قلت كدة برضه...ماشاء الله عليك عندك روح حلوة ومنفتح للحياة...هأنق عليك...ههههههههههه




شيء رآئع أن يكون حضورنآ دآئماً مَصدراً للإبتهآج ،
و شيء رآئع أن يشعر آلنآس أن آلحيآة تكون جميلة ؛
حين يكُونون بـ قُربنآ ..♥️

فمـآ أعظمـ أن تكون غـآئبآ حـآضر ،
عـلي أن تكـون حـآضرآ غـآئب ؛!






♥ U all :)
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.quranflash.com/quranflash.html
Yousif
مشرف كافيه المنتدي
مشرف كافيه المنتدي
avatar

هوايتي :
بشتغل: :
المزاج :
البلد : مصر
الأوسمة : الوسام
الجنس : ذكر

عدد المساهمات : 1676
تاريخ التسجيل : 29/01/2010
العمر : 22

مُساهمةموضوع: رد: اعرف شخصيتك من نوع الشاكليت التي تحبها...   الإثنين مايو 31, 2010 2:53 am

ههههههههههههههههههههههه

طيب و الله استني كده بوصي تحت

:dOWn: :dOWn: :dOWn: :dOWn:



خمسه و خميسه ههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
The*_*Ghost
مشرف قسم الألعاب والبرامج
مشرف قسم الألعاب والبرامج
avatar

هوايتي :
بشتغل: :
المزاج :
البلد : مصر
الأوسمة : أفضل مشرف
الجنس : ذكر

عدد المساهمات : 694
تاريخ التسجيل : 08/02/2010
العمر : 17

مُساهمةموضوع: رد: اعرف شخصيتك من نوع الشاكليت التي تحبها...   الثلاثاء يونيو 01, 2010 1:49 pm

مشكووووووووووور
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
JuSt be HaPpy :)
مشرفة رومنسيات
مشرفة رومنسيات
avatar

هوايتي :
بشتغل: :
المزاج :
البلد : مصر
الأوسمة : الوسام
الجنس : انثى

عدد المساهمات : 1497
تاريخ التسجيل : 28/08/2010
العمر : 22

مُساهمةموضوع: رد: اعرف شخصيتك من نوع الشاكليت التي تحبها...   الخميس سبتمبر 16, 2010 9:08 pm

سنكرس طبعا يا توتى دى عشقى فى الحياة

انا الوحيدة اللى بشتريها من الراجل ...خخخخخخخخخخ

بس بالنسبة لموضوع واثق دة فكرى فية شوية ههههههه

شكرا على الموضوع الجامد يا لولو




Nona :)
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
AL.SH
عضو مشرفة الأقسام
عضو مشرفة الأقسام
avatar

هوايتي :
بشتغل: :
المزاج :
البلد : مصر
الأوسمة : الوسام
الجنس : انثى

عدد المساهمات : 1698
تاريخ التسجيل : 17/09/2009
العمر : 23

مُساهمةموضوع: رد: اعرف شخصيتك من نوع الشاكليت التي تحبها...   الجمعة سبتمبر 17, 2010 5:24 am

حبيبة قلبي يا سونة...هو ده الكلام ههههههه...

علي رأي المثل:جعان جعان اديها سنكرس ههههههههه

شكرا يا قمراية لمرورك العسول...




شيء رآئع أن يكون حضورنآ دآئماً مَصدراً للإبتهآج ،
و شيء رآئع أن يشعر آلنآس أن آلحيآة تكون جميلة ؛
حين يكُونون بـ قُربنآ ..♥️

فمـآ أعظمـ أن تكون غـآئبآ حـآضر ،
عـلي أن تكـون حـآضرآ غـآئب ؛!






♥ U all :)
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.quranflash.com/quranflash.html
JuSt be HaPpy :)
مشرفة رومنسيات
مشرفة رومنسيات
avatar

هوايتي :
بشتغل: :
المزاج :
البلد : مصر
الأوسمة : الوسام
الجنس : انثى

عدد المساهمات : 1497
تاريخ التسجيل : 28/08/2010
العمر : 22

مُساهمةموضوع: رد: اعرف شخصيتك من نوع الشاكليت التي تحبها...   السبت سبتمبر 18, 2010 2:59 pm

يا امثلتك يا لولو لاء مش قادرة اقاوم ضحكة بشعة ضحكة بشعة




Nona :)
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
AL.SH
عضو مشرفة الأقسام
عضو مشرفة الأقسام
avatar

هوايتي :
بشتغل: :
المزاج :
البلد : مصر
الأوسمة : الوسام
الجنس : انثى

عدد المساهمات : 1698
تاريخ التسجيل : 17/09/2009
العمر : 23

مُساهمةموضوع: رد: اعرف شخصيتك من نوع الشاكليت التي تحبها...   الإثنين سبتمبر 20, 2010 12:30 pm

انتي اللي عسولة والله يا سونة...والله انا بحبك اوي وحبيتك اكتر لما شوفتك...الله عليك يا سيدي...




شيء رآئع أن يكون حضورنآ دآئماً مَصدراً للإبتهآج ،
و شيء رآئع أن يشعر آلنآس أن آلحيآة تكون جميلة ؛
حين يكُونون بـ قُربنآ ..♥️

فمـآ أعظمـ أن تكون غـآئبآ حـآضر ،
عـلي أن تكـون حـآضرآ غـآئب ؛!






♥ U all :)
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.quranflash.com/quranflash.html
JuSt be HaPpy :)
مشرفة رومنسيات
مشرفة رومنسيات
avatar

هوايتي :
بشتغل: :
المزاج :
البلد : مصر
الأوسمة : الوسام
الجنس : انثى

عدد المساهمات : 1497
تاريخ التسجيل : 28/08/2010
العمر : 22

مُساهمةموضوع: رد: اعرف شخصيتك من نوع الشاكليت التي تحبها...   الأحد أكتوبر 03, 2010 3:07 am

خلاص بقى يا لولو كسفتينى..ههههههههههه




Nona :)
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Yousif
مشرف كافيه المنتدي
مشرف كافيه المنتدي
avatar

هوايتي :
بشتغل: :
المزاج :
البلد : مصر
الأوسمة : الوسام
الجنس : ذكر

عدد المساهمات : 1676
تاريخ التسجيل : 29/01/2010
العمر : 22

مُساهمةموضوع: رد: اعرف شخصيتك من نوع الشاكليت التي تحبها...   الجمعة نوفمبر 12, 2010 2:29 pm

يا دي الاحراج يادي الاحراج ههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
JuSt be HaPpy :)
مشرفة رومنسيات
مشرفة رومنسيات
avatar

هوايتي :
بشتغل: :
المزاج :
البلد : مصر
الأوسمة : الوسام
الجنس : انثى

عدد المساهمات : 1497
تاريخ التسجيل : 28/08/2010
العمر : 22

مُساهمةموضوع: رد: اعرف شخصيتك من نوع الشاكليت التي تحبها...   الجمعة نوفمبر 12, 2010 2:41 pm

ههههههههههههه...




Nona :)
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
AL.SH
عضو مشرفة الأقسام
عضو مشرفة الأقسام
avatar

هوايتي :
بشتغل: :
المزاج :
البلد : مصر
الأوسمة : الوسام
الجنس : انثى

عدد المساهمات : 1698
تاريخ التسجيل : 17/09/2009
العمر : 23

مُساهمةموضوع: رد: اعرف شخصيتك من نوع الشاكليت التي تحبها...   الجمعة نوفمبر 12, 2010 3:16 pm

هههههههه....انت اللي دخلك في النص كدة،،،اتنين ستات بيدودودوا مع بعض،،،ايش دخل الرجالة بينهم..؟؟؟هههههههه

ايه رأيكوا في اللهجة دي،،،لهجة الست المصرية الاصيلة ههههههههه




شيء رآئع أن يكون حضورنآ دآئماً مَصدراً للإبتهآج ،
و شيء رآئع أن يشعر آلنآس أن آلحيآة تكون جميلة ؛
حين يكُونون بـ قُربنآ ..♥️

فمـآ أعظمـ أن تكون غـآئبآ حـآضر ،
عـلي أن تكـون حـآضرآ غـآئب ؛!






♥ U all :)
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.quranflash.com/quranflash.html
Yousif
مشرف كافيه المنتدي
مشرف كافيه المنتدي
avatar

هوايتي :
بشتغل: :
المزاج :
البلد : مصر
الأوسمة : الوسام
الجنس : ذكر

عدد المساهمات : 1676
تاريخ التسجيل : 29/01/2010
العمر : 22

مُساهمةموضوع: رد: اعرف شخصيتك من نوع الشاكليت التي تحبها...   الجمعة نوفمبر 12, 2010 3:34 pm

هههههههههه

ماشي يا عم الستات انا افس هههههههه

انا بردوا هجيب محمد و ياسر و اعود اتكلم معاهم و عايز حد يتدخل هههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
AL.SH
عضو مشرفة الأقسام
عضو مشرفة الأقسام
avatar

هوايتي :
بشتغل: :
المزاج :
البلد : مصر
الأوسمة : الوسام
الجنس : انثى

عدد المساهمات : 1698
تاريخ التسجيل : 17/09/2009
العمر : 23

مُساهمةموضوع: رد: اعرف شخصيتك من نوع الشاكليت التي تحبها...   الجمعة نوفمبر 12, 2010 3:37 pm

هااااااااا؟؟؟...لما يبقوا فاضيين بقي ابقي قابلني هههههههه،،،وعلي فكرة الكبار لازم يتدخلوا في كلام الصغيرين،،،يعني كدة كدة انا هاتدخل في كلامكوا يعني هاحشر مراخيري...هههههههههه




شيء رآئع أن يكون حضورنآ دآئماً مَصدراً للإبتهآج ،
و شيء رآئع أن يشعر آلنآس أن آلحيآة تكون جميلة ؛
حين يكُونون بـ قُربنآ ..♥️

فمـآ أعظمـ أن تكون غـآئبآ حـآضر ،
عـلي أن تكـون حـآضرآ غـآئب ؛!






♥ U all :)
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.quranflash.com/quranflash.html
JuSt be HaPpy :)
مشرفة رومنسيات
مشرفة رومنسيات
avatar

هوايتي :
بشتغل: :
المزاج :
البلد : مصر
الأوسمة : الوسام
الجنس : انثى

عدد المساهمات : 1497
تاريخ التسجيل : 28/08/2010
العمر : 22

مُساهمةموضوع: رد: اعرف شخصيتك من نوع الشاكليت التي تحبها...   الجمعة نوفمبر 12, 2010 3:45 pm

مراخيرك..ههههههههه

مش الكبار بس يا الاء الطوال كمان لازم يحشروا مراخيرهم ..ههههههههه

بس متخفش يا يوسف هنبقى نجيب مناديل معانا ..يععععععععع**ههههههههههه**




Nona :)
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Yousif
مشرف كافيه المنتدي
مشرف كافيه المنتدي
avatar

هوايتي :
بشتغل: :
المزاج :
البلد : مصر
الأوسمة : الوسام
الجنس : ذكر

عدد المساهمات : 1676
تاريخ التسجيل : 29/01/2010
العمر : 22

مُساهمةموضوع: رد: اعرف شخصيتك من نوع الشاكليت التي تحبها...   الجمعة نوفمبر 12, 2010 3:50 pm

ههههههههه

طبعا يا كبيره " كتكوت "

علي العموم انا متاكد ان عمرك ما هتكوني اطول مني ههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
AL.SH
عضو مشرفة الأقسام
عضو مشرفة الأقسام
avatar

هوايتي :
بشتغل: :
المزاج :
البلد : مصر
الأوسمة : الوسام
الجنس : انثى

عدد المساهمات : 1698
تاريخ التسجيل : 17/09/2009
العمر : 23

مُساهمةموضوع: رد: اعرف شخصيتك من نوع الشاكليت التي تحبها...   الجمعة نوفمبر 12, 2010 3:54 pm

هههههههههه....عسل يا سونة والله العطيم،،،انا لغاية دلوقتي عمالة اضحك علي يععععع دي هههههههههه

خلاص يا جماعة عشان اعرف مين اللي اطول،،،هاجيلكوا بكرة الدرس واوقفكوا جنب بعض،،،بس يارب ما اسلمش من عنكب بتاع مستر اشرف هههههههه




شيء رآئع أن يكون حضورنآ دآئماً مَصدراً للإبتهآج ،
و شيء رآئع أن يشعر آلنآس أن آلحيآة تكون جميلة ؛
حين يكُونون بـ قُربنآ ..♥️

فمـآ أعظمـ أن تكون غـآئبآ حـآضر ،
عـلي أن تكـون حـآضرآ غـآئب ؛!






♥ U all :)
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.quranflash.com/quranflash.html
Yousif
مشرف كافيه المنتدي
مشرف كافيه المنتدي
avatar

هوايتي :
بشتغل: :
المزاج :
البلد : مصر
الأوسمة : الوسام
الجنس : ذكر

عدد المساهمات : 1676
تاريخ التسجيل : 29/01/2010
العمر : 22

مُساهمةموضوع: رد: اعرف شخصيتك من نوع الشاكليت التي تحبها...   الجمعة نوفمبر 12, 2010 3:58 pm

هههههههههههههه

انا بتقرف من العناكب اساسا هههههههههه


انا هوصي المستر يجيبها معاه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
JuSt be HaPpy :)
مشرفة رومنسيات
مشرفة رومنسيات
avatar

هوايتي :
بشتغل: :
المزاج :
البلد : مصر
الأوسمة : الوسام
الجنس : انثى

عدد المساهمات : 1497
تاريخ التسجيل : 28/08/2010
العمر : 22

مُساهمةموضوع: رد: اعرف شخصيتك من نوع الشاكليت التي تحبها...   الجمعة نوفمبر 12, 2010 4:35 pm

عنكب دى حبيبة قلبى ..ههههههههههه

يارب ياللى فى بالى عنكب تسلم عليك واخد بالك انت يا يوسف انت والاء ههههههه

بس انا اللى اطول على فكرة بقى هاع هاع لا يراجل ... والله

اثبتت البحوثات العلمية ان انا **سونا سنسونة سون سون نانا نونا **بلا فخر اطول من اطول اى طويل في كل الطوال اللى فى طنطا

ههههههههههههههههههه




Nona :)
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
AL.SH
عضو مشرفة الأقسام
عضو مشرفة الأقسام
avatar

هوايتي :
بشتغل: :
المزاج :
البلد : مصر
الأوسمة : الوسام
الجنس : انثى

عدد المساهمات : 1698
تاريخ التسجيل : 17/09/2009
العمر : 23

مُساهمةموضوع: رد: اعرف شخصيتك من نوع الشاكليت التي تحبها...   السبت نوفمبر 13, 2010 10:43 am

هههههههههههههه....يختي عسولة ياتي نونو كميلة...




شيء رآئع أن يكون حضورنآ دآئماً مَصدراً للإبتهآج ،
و شيء رآئع أن يشعر آلنآس أن آلحيآة تكون جميلة ؛
حين يكُونون بـ قُربنآ ..♥️

فمـآ أعظمـ أن تكون غـآئبآ حـآضر ،
عـلي أن تكـون حـآضرآ غـآئب ؛!






♥ U all :)
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.quranflash.com/quranflash.html
JuSt be HaPpy :)
مشرفة رومنسيات
مشرفة رومنسيات
avatar

هوايتي :
بشتغل: :
المزاج :
البلد : مصر
الأوسمة : الوسام
الجنس : انثى

عدد المساهمات : 1497
تاريخ التسجيل : 28/08/2010
العمر : 22

مُساهمةموضوع: رد: اعرف شخصيتك من نوع الشاكليت التي تحبها...   الأربعاء نوفمبر 17, 2010 8:20 am

هههههههههههههه...




Nona :)
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
H I M A A
عضو خارق
عضو خارق
avatar

هوايتي :
بشتغل: :
المزاج :
البلد : مصر
الأوسمة : الوسام
الجنس : ذكر

عدد المساهمات : 753
تاريخ التسجيل : 13/03/2011
العمر : 22

مُساهمةموضوع: رد: اعرف شخصيتك من نوع الشاكليت التي تحبها...   الأحد مارس 20, 2011 5:07 am

انا سنيكرز طبعااااا وماسك فى نفسى جدااا ههههههههههههههه





TAKE IT EASY
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو https://www.facebook.com/himaa.arafa
►█▇▆▃▂٧iЪЃÀTłỗη▂▃▅▆▇█◄
عضو خارق
عضو خارق
avatar

هوايتي :
بشتغل: :
المزاج :
البلد : مصر
الجنس : ذكر

عدد المساهمات : 472
تاريخ التسجيل : 07/04/2010
العمر : 20

مُساهمةموضوع: رد: اعرف شخصيتك من نوع الشاكليت التي تحبها...   الأحد مارس 20, 2011 10:58 am

طب الى بيحب كادبورى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو https://www.facebook.com/Mahmoudmaroff
AL.SH
عضو مشرفة الأقسام
عضو مشرفة الأقسام
avatar

هوايتي :
بشتغل: :
المزاج :
البلد : مصر
الأوسمة : الوسام
الجنس : انثى

عدد المساهمات : 1698
تاريخ التسجيل : 17/09/2009
العمر : 23

مُساهمةموضوع: رد: اعرف شخصيتك من نوع الشاكليت التي تحبها...   الأحد مارس 20, 2011 12:29 pm

H I M A A كتب:
انا سنيكرز طبعااااا وماسك فى نفسى جدااا ههههههههههههههه

e]]سنيكرز دي تحس انها بتكتم علي النفس ههههههههههههههه//منور يا هندسة[/b]




شيء رآئع أن يكون حضورنآ دآئماً مَصدراً للإبتهآج ،
و شيء رآئع أن يشعر آلنآس أن آلحيآة تكون جميلة ؛
حين يكُونون بـ قُربنآ ..♥️

فمـآ أعظمـ أن تكون غـآئبآ حـآضر ،
عـلي أن تكـون حـآضرآ غـآئب ؛!






♥ U all :)
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.quranflash.com/quranflash.html
 
اعرف شخصيتك من نوع الشاكليت التي تحبها...
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 2انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
fOr yOu :: ... { علمي } ... :: قسم التنمية البشرية-
انتقل الى: