fOr yOu


 
الرئيسيةاليوميةبحـثالأعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 والله ماشوفت اللون ده قبل كدة عليه...ههههههههه

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
AL.SH
عضو مشرفة الأقسام
عضو مشرفة الأقسام
avatar

هوايتي :
بشتغل: :
المزاج :
البلد : مصر
الأوسمة : الوسام
الجنس : انثى

عدد المساهمات : 1698
تاريخ التسجيل : 17/09/2009
العمر : 22

مُساهمةموضوع: والله ماشوفت اللون ده قبل كدة عليه...ههههههههه   السبت فبراير 19, 2011 10:51 am

السلام عليكم،،وعليكم السلام اهلا وسهلا نورتينا هههههههههه

عاملين ايش..؟؟ شخبارج يالغلا..""يلا نقلد احسان اشمعني هي هههههههه ""

المهم في صورة كدة مرت مرور السحاب من خلال تصفحي لمواقعي الجووناااان،،هي صورة مش غريبة بس اللون بس غريب شوية،،كلنا شفنا العجب العجاب باللون الوردي،،يعني شفنا العربية والتليفزيون والايس كريم والطورشي هههههههههه

بس ده،،،ممممممم اعتقد غريب شوية...
























كان عامل شعره ونزل علي الشغل علي طول،،مش يستني طيب يوريه لاصحابه اخص عليه ههههههههههه

علي رأي المثل//اللي يعيش في الهند ياما يشوف ههههههههههه

انيونج ورحمة الله وبركاته...




شيء رآئع أن يكون حضورنآ دآئماً مَصدراً للإبتهآج ،
و شيء رآئع أن يشعر آلنآس أن آلحيآة تكون جميلة ؛
حين يكُونون بـ قُربنآ ..♥️

فمـآ أعظمـ أن تكون غـآئبآ حـآضر ،
عـلي أن تكـون حـآضرآ غـآئب ؛!






♥ U all :)
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.quranflash.com/quranflash.html
JuSt be HaPpy :)
مشرفة رومنسيات
مشرفة رومنسيات
avatar

هوايتي :
بشتغل: :
المزاج :
البلد : مصر
الأوسمة : الوسام
الجنس : انثى

عدد المساهمات : 1497
تاريخ التسجيل : 28/08/2010
العمر : 21

مُساهمةموضوع: رد: والله ماشوفت اللون ده قبل كدة عليه...ههههههههه   السبت فبراير 19, 2011 12:36 pm


دة عامل نيولوك جامد..انتى عارفة بس ناقصلة جرفتة خضرا..ويبقى ,,,فلة شمعة منورة ..ههههههههههه

بس مش عارفة عندى احساس ان الحمار دة مصرى لية ..ههههههههههه

ها التوبيك يا لوليتا بيطير العقل ..*لبنانى *

هذا التوبيك واااااااايت حلو*كويتى *

يسلموا يا الغلا التوبيك مرة حلو *سعودى *

جامد الموضوع دة يا الاء *مصرى *

ههههههههههههه...شوفتيش انتى حد قبل كدة معاة اربع لغات ..ههههههههههههه




Nona :)
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
AL.SH
عضو مشرفة الأقسام
عضو مشرفة الأقسام
avatar

هوايتي :
بشتغل: :
المزاج :
البلد : مصر
الأوسمة : الوسام
الجنس : انثى

عدد المساهمات : 1698
تاريخ التسجيل : 17/09/2009
العمر : 22

مُساهمةموضوع: رد: والله ماشوفت اللون ده قبل كدة عليه...ههههههههه   السبت فبراير 19, 2011 1:00 pm

ههههههههه الحمد لله ما خدتش مقلب وصدقت الفيلم اللي عملتيه عليهم امبارح خخخخخخخخخ
زي قبل كدة كنت مغيرة اسمي،،واية دخلت وقالت انتي مين يا شاطرة "" ايه شاطرة دي شايفاني بمصاصة ههههههههه ""قلتلها انا نجوي من تفهنا العذب،،تعالي عندينا وانا اعملك الفاطير الماشلطط بايديا دولن هههههههههههه علي المقلب اللي خدته خخخخخخخخ

وفعلا تصدقي الحمار ده شكله مصري..مادام حد نقعه في جردل "" ماتزوقيني يا ماما"" يبقي اكيد مصري اصيل خخخخخخخخ

تسلمي يا نوني علي مرورك الممتع...مع السلامة...ههههههههه




شيء رآئع أن يكون حضورنآ دآئماً مَصدراً للإبتهآج ،
و شيء رآئع أن يشعر آلنآس أن آلحيآة تكون جميلة ؛
حين يكُونون بـ قُربنآ ..♥️

فمـآ أعظمـ أن تكون غـآئبآ حـآضر ،
عـلي أن تكـون حـآضرآ غـآئب ؛!






♥ U all :)
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.quranflash.com/quranflash.html
JuSt be HaPpy :)
مشرفة رومنسيات
مشرفة رومنسيات
avatar

هوايتي :
بشتغل: :
المزاج :
البلد : مصر
الأوسمة : الوسام
الجنس : انثى

عدد المساهمات : 1497
تاريخ التسجيل : 28/08/2010
العمر : 21

مُساهمةموضوع: رد: والله ماشوفت اللون ده قبل كدة عليه...ههههههههه   السبت فبراير 19, 2011 1:11 pm

والله صدقوا ان انا من السعودية ..بس قولت بطلى كدب بقى يا احسان مش كفاية كدة كدة داخلة النار حدف ..هههههههه

لا لا بس بجد الحمار دة شياكتة بقى هتكمل لو شعرة بقى اصفر..او بنى فاتح..هههههههههههه

شكرا على الموضوع الهااااااااايل ..*_*




Nona :)
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Black_Tiger
مشرف قسم الأفلام
مشرف قسم الأفلام
avatar

هوايتي :
بشتغل: :
المزاج :
البلد : مصر
الجنس : ذكر

عدد المساهمات : 269
تاريخ التسجيل : 08/06/2010
العمر : 19

مُساهمةموضوع: رد: والله ماشوفت اللون ده قبل كدة عليه...ههههههههه   الأحد فبراير 20, 2011 11:16 am

ده لون غريب جدا بس حلو مشكوووووووووو على اللون
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ṔấỉηҚΐℓℓёЯ
عضو خبير
عضو خبير
avatar

هوايتي :
بشتغل: :
المزاج :
البلد : مصر
الجنس : ذكر

عدد المساهمات : 55
تاريخ التسجيل : 18/01/2011
العمر : 22

مُساهمةموضوع: رد: والله ماشوفت اللون ده قبل كدة عليه...ههههههههه   الإثنين فبراير 21, 2011 7:43 am

فعلا حمار غريب اوي،دول دهنوه ايه دول ههههه
ميرسي علي الفكاهة.
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
AL.SH
عضو مشرفة الأقسام
عضو مشرفة الأقسام
avatar

هوايتي :
بشتغل: :
المزاج :
البلد : مصر
الأوسمة : الوسام
الجنس : انثى

عدد المساهمات : 1698
تاريخ التسجيل : 17/09/2009
العمر : 22

مُساهمةموضوع: رد: والله ماشوفت اللون ده قبل كدة عليه...ههههههههه   الجمعة فبراير 25, 2011 5:21 am

كومابتاااااااا سنسن واشرف وابو حميد علي المرور الجميل،،دمتم..




شيء رآئع أن يكون حضورنآ دآئماً مَصدراً للإبتهآج ،
و شيء رآئع أن يشعر آلنآس أن آلحيآة تكون جميلة ؛
حين يكُونون بـ قُربنآ ..♥️

فمـآ أعظمـ أن تكون غـآئبآ حـآضر ،
عـلي أن تكـون حـآضرآ غـآئب ؛!






♥ U all :)
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.quranflash.com/quranflash.html
H I M A A
عضو خارق
عضو خارق
avatar

هوايتي :
بشتغل: :
المزاج :
البلد : مصر
الأوسمة : الوسام
الجنس : ذكر

عدد المساهمات : 753
تاريخ التسجيل : 13/03/2011
العمر : 21

مُساهمةموضوع: رد: والله ماشوفت اللون ده قبل كدة عليه...ههههههههه   الأحد مارس 20, 2011 11:33 am

مشكووووووووووور





TAKE IT EASY
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.facebook.com/himaa.arafa
AL.SH
عضو مشرفة الأقسام
عضو مشرفة الأقسام
avatar

هوايتي :
بشتغل: :
المزاج :
البلد : مصر
الأوسمة : الوسام
الجنس : انثى

عدد المساهمات : 1698
تاريخ التسجيل : 17/09/2009
العمر : 22

مُساهمةموضوع: رد: والله ماشوفت اللون ده قبل كدة عليه...ههههههههه   الأحد مارس 20, 2011 3:16 pm

تشرفت بمرورك




شيء رآئع أن يكون حضورنآ دآئماً مَصدراً للإبتهآج ،
و شيء رآئع أن يشعر آلنآس أن آلحيآة تكون جميلة ؛
حين يكُونون بـ قُربنآ ..♥️

فمـآ أعظمـ أن تكون غـآئبآ حـآضر ،
عـلي أن تكـون حـآضرآ غـآئب ؛!






♥ U all :)
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.quranflash.com/quranflash.html
 
والله ماشوفت اللون ده قبل كدة عليه...ههههههههه
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
fOr yOu :: ... { jUst 4 fUn} ... :: الصور-
انتقل الى: