fOr yOu


 
الرئيسيةاليوميةبحـثالأعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 لماذا يرسب الطالب فى الامتحان ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
كاتب الموضوعرسالة
^_^ JuSt SmILe ^_^
عضو خارق
عضو خارق
avatar

هوايتي :
بشتغل: :
المزاج :
البلد : مصر
الأوسمة : الوسام
الجنس : انثى

عدد المساهمات : 140
تاريخ التسجيل : 14/12/2010
العمر : 22

مُساهمةموضوع: لماذا يرسب الطالب فى الامتحان ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الأربعاء مارس 09, 2011 3:53 pm

تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

الذنب ليس ذنب الطالب لان هناك (365)يوم فى السنه والان اقدم لكن تفصيلا كاملا عن الحياه الكاديميه للطالب.... تعالو نحسبها

ايام الجمعات (52) جمعه فى السنه حيث يبقى من السنه (313)يوم العطله الصيفيه (50) يوم حيث يبقى من السنه(263) يوم فقط (8) ساعات يوما بالميت ونطرح (112) بيقى الباقى (141)

ساعه واحده لعب يوميا مفيده للصحه مما يعنى (15) يوم اضافيا يبقى (126) يوم ساعتين يوم للاكل مع المضغ جيدا للحفاظ على الطاقه يبقى نشيل(30) يوم بيقى (96) يوم فى السنه وساعه فى اليوم لقرأءه الصحف والمجلات فالانسان مخلوق اجتماعى يبقى المسأله تحتاج (15) يوم بالكتير يبقى (81) يوم

ايام الامتحانات فى السنه على الاقل (25) يوم يبقى الباقى (46) يوم العطل الصيفيه وايام العياد الوطنيه والانسانيه والحيوانيه والتحريريه والقوميه كل هذا فى (40) يوم بيقى (6) ايام ايام المرض السنويه على اقل تقدير (3) ايام متابعه الافلام وباقيع المسليات الترفيهبه
لازم نعيش حياتنا يبقى نشيل على الاقل ( يومين ) يبقى فاضل ( يوم واحد ) فقط!!!!!!!!!!

وهذا اليوم بالظبط هو يوم عيد ميلادك ... كل سنه وانت طيب هههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

كاتب الموضوعرسالة
^_^ JuSt SmILe ^_^
عضو خارق
عضو خارق
avatar

هوايتي :
بشتغل: :
المزاج :
البلد : مصر
الأوسمة : الوسام
الجنس : انثى

عدد المساهمات : 140
تاريخ التسجيل : 14/12/2010
العمر : 22

مُساهمةموضوع: رد: لماذا يرسب الطالب فى الامتحان ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الأربعاء مارس 16, 2011 4:53 pm

يا لهووووووووووووووووووووى الموضوع بااااااااااااظ اهىء اهىء هههههههههههههههههه
ايه يا جماعه ده حراااام عليكوا ده حتى يوسف طيب خااااااالص واحسن حاجه عملها فى حياته انو غاب عن المنتدى كده شويه
بس يا خساااااااااااااره هيدخل بكره
يالهوووووووووووى لو شاف اللى احنا كتبناه ده بيقى الله يرحمنا
انا ماليش دعوه انا هلبسها فى سنسن شوفتى انا بحبك ازلى يا كميله هههههههههههههه

ميرسى يا قمر على رأيك فى الموضوع ده من بعض ما عندكم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
a
VIP
VIP


هوايتي :
بشتغل: :
المزاج :
البلد : ليبيا
الأوسمة : الوسام
الجنس : ذكر

عدد المساهمات : 343
تاريخ التسجيل : 26/09/2009
العمر : 22

مُساهمةموضوع: رد: لماذا يرسب الطالب فى الامتحان ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الأربعاء مارس 16, 2011 6:11 pm

اهم بالنيابة عن يويو صديقى والقوات المشلحة ...اسف المسلحة ورئيش الجمهورية و مجلس النواب والحك....الحك...
الحكام اعلن تولى المعلم يوسف مجدى الشبينى
الشهير بابو دومة..
منصب دخول المنتدى من بكرة
معا فائق البتاع و التكميل
الله الوطن الحلاق.
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
JuSt be HaPpy :)
مشرفة رومنسيات
مشرفة رومنسيات
avatar

هوايتي :
بشتغل: :
المزاج :
البلد : مصر
الأوسمة : الوسام
الجنس : انثى

عدد المساهمات : 1497
تاريخ التسجيل : 28/08/2010
العمر : 22

مُساهمةموضوع: رد: لماذا يرسب الطالب فى الامتحان ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الأربعاء مارس 16, 2011 6:14 pm

هههههههههههههههه ايوة هو البتاع دة هو والحلاق اللى عاملين كل المشكلة دى ..ههههههههههههههه

ماشى لحقت نفسك انت ...^_^




Nona :)
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
a
VIP
VIP


هوايتي :
بشتغل: :
المزاج :
البلد : ليبيا
الأوسمة : الوسام
الجنس : ذكر

عدد المساهمات : 343
تاريخ التسجيل : 26/09/2009
العمر : 22

مُساهمةموضوع: رد: لماذا يرسب الطالب فى الامتحان ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الأربعاء مارس 16, 2011 6:22 pm

هههههههههه اكيد لازم الحق نفسى مش هشوفة بكرة فى الفرنساوى
مش حاوز اضرب اةاة
واااااااااااااااااااء وااااااااااااااااااااااء
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
a
VIP
VIP


هوايتي :
بشتغل: :
المزاج :
البلد : ليبيا
الأوسمة : الوسام
الجنس : ذكر

عدد المساهمات : 343
تاريخ التسجيل : 26/09/2009
العمر : 22

مُساهمةموضوع: رد: لماذا يرسب الطالب فى الامتحان ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الأربعاء مارس 16, 2011 6:23 pm

يووووة انا اتخنقت من البتاعة بتاعة اضرب الرومان دى
من كتر اما بضرب فيهم بقيت اضرب فى اى حتة تيجى فيهم كركركركركركركر ظريف انا هههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
a
VIP
VIP


هوايتي :
بشتغل: :
المزاج :
البلد : ليبيا
الأوسمة : الوسام
الجنس : ذكر

عدد المساهمات : 343
تاريخ التسجيل : 26/09/2009
العمر : 22

مُساهمةموضوع: رد: لماذا يرسب الطالب فى الامتحان ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الخميس مارس 17, 2011 5:43 am

هيييه يويو مجااش صباح الخير يا استاذ يويو عاوز اية على الفطار؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
The*_*Ghost
مشرف قسم الألعاب والبرامج
مشرف قسم الألعاب والبرامج
avatar

هوايتي :
بشتغل: :
المزاج :
البلد : مصر
الأوسمة : أفضل مشرف
الجنس : ذكر

عدد المساهمات : 694
تاريخ التسجيل : 08/02/2010
العمر : 17

مُساهمةموضوع: رد: لماذا يرسب الطالب فى الامتحان ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الخميس مارس 17, 2011 7:26 am

إنتى حفظتى اسمه إزاى انا صحبه من زمان و لسه محفظتش اسمه

انا مؤمن با مثل إلى يقول :- تذاكر تنجح تخش تجيب مجموع
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
AL.SH
عضو مشرفة الأقسام
عضو مشرفة الأقسام
avatar

هوايتي :
بشتغل: :
المزاج :
البلد : مصر
الأوسمة : الوسام
الجنس : انثى

عدد المساهمات : 1698
تاريخ التسجيل : 17/09/2009
العمر : 23

مُساهمةموضوع: رد: لماذا يرسب الطالب فى الامتحان ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الخميس مارس 17, 2011 8:19 am

ههههههههه بعيد عنك يا ياسر الذاكرة بتاعتي بايظة شويتين،،وهو علي رأي المثل:التكرار يعلم ال...شطار ههههههههههه




شيء رآئع أن يكون حضورنآ دآئماً مَصدراً للإبتهآج ،
و شيء رآئع أن يشعر آلنآس أن آلحيآة تكون جميلة ؛
حين يكُونون بـ قُربنآ ..♥️

فمـآ أعظمـ أن تكون غـآئبآ حـآضر ،
عـلي أن تكـون حـآضرآ غـآئب ؛!






♥ U all :)
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.quranflash.com/quranflash.html
The*_*Ghost
مشرف قسم الألعاب والبرامج
مشرف قسم الألعاب والبرامج
avatar

هوايتي :
بشتغل: :
المزاج :
البلد : مصر
الأوسمة : أفضل مشرف
الجنس : ذكر

عدد المساهمات : 694
تاريخ التسجيل : 08/02/2010
العمر : 17

مُساهمةموضوع: رد: لماذا يرسب الطالب فى الامتحان ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الخميس مارس 17, 2011 3:18 pm

لالالالالالالالالالا بيعلم الحمار إفتكرى بقى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
AL.SH
عضو مشرفة الأقسام
عضو مشرفة الأقسام
avatar

هوايتي :
بشتغل: :
المزاج :
البلد : مصر
الأوسمة : الوسام
الجنس : انثى

عدد المساهمات : 1698
تاريخ التسجيل : 17/09/2009
العمر : 23

مُساهمةموضوع: رد: لماذا يرسب الطالب فى الامتحان ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الخميس مارس 17, 2011 3:21 pm

هههههههههههههههه /// قصدك ايه يا دكتور..؟؟؟!! ههههههههههههه




شيء رآئع أن يكون حضورنآ دآئماً مَصدراً للإبتهآج ،
و شيء رآئع أن يشعر آلنآس أن آلحيآة تكون جميلة ؛
حين يكُونون بـ قُربنآ ..♥️

فمـآ أعظمـ أن تكون غـآئبآ حـآضر ،
عـلي أن تكـون حـآضرآ غـآئب ؛!






♥ U all :)
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.quranflash.com/quranflash.html
The*_*Ghost
مشرف قسم الألعاب والبرامج
مشرف قسم الألعاب والبرامج
avatar

هوايتي :
بشتغل: :
المزاج :
البلد : مصر
الأوسمة : أفضل مشرف
الجنس : ذكر

عدد المساهمات : 694
تاريخ التسجيل : 08/02/2010
العمر : 17

مُساهمةموضوع: رد: لماذا يرسب الطالب فى الامتحان ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الخميس مارس 17, 2011 3:25 pm

مش قصدى حاجه خلاص دا انا غالبان تعرفى عنى حاجه زى جده
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
لماذا يرسب الطالب فى الامتحان ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 2 من اصل 2انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
fOr yOu :: ... { كافيه المنتدي } ... :: قول و إتكلم قول كل إلي نفسك فيه :)-
انتقل الى: